Wednesday, April 7, 2010

my feveret novel


novel?hehe,dulu aku suke sgt2 bace novel
lps jd ' full student"ni..susah2..
x sempat nak bace,belek pon x sempat derr..busy la sgt..
feeling betoi bace novel,
kadang2 suke sorang2,senyum,..paling x bole bla
bile hujan turun dgn lebat sekali,,,hee

  ha,ni my feveret novel..mmg TOP 1 la,..cite ni sedih,romantic,,kelakar pon ade.
  watak utama tengku syahran and zahlia.khwin kontrak..heee.NVM,yg penting hati 
  da mule berbicara,nk bt camne...mmg x rugi la kalo beli,,,aku da byk kali bace,,byk pon 2x je.yela,novel pinjam..hahaah..best giler..5 STAR.

yg ni plak, cinta kau dan aku,,pon best.well.kalo x,xkan la gua bace kot...
huhu,citer ni mule2 selamber je,then romantic,kelakar,,,SEDIH,,,and hepy ending.
hujan renyai2 di buatnye..kasihan betoi kat heroin nye...geram betoi aku kat watak artagonis nye...same juga b.hati.kasihan heroin la kan.seb baek xde org dlm bilek,tp still kene cover,kot ade yg masok tibe2,hee,ape2 pon 5 STAR.


  ni merupakan novel pertama yg aku bace b beli..kngsi ngan akak aku la..time tu aku
form 3.x bole bla.akak aku yg xcited,aku on je la.hee.citer ni mule2 sedih la,kesian kat heroin lg,ish2...kawin mude beb,terpakse.nk buat camne.demi maruah.wah2.elak dosa,dia kawin ngan Hero...anak org kaya tu,,..biase la mak xkan la nk menantu miskin,.huhu.

dah la tu,mls da nk citer penat sudah.nk bg taw lg,antara laen feveret aku cam kau yg satu.tu je la kot.
yela,,..aku ni bkn rajen sgt beli novel,pnjam2 bole la,hahaha
biase la,blaja la konon..bajet beli buku rujukan,hahaa
da la,ni sekadar hobi je,hehehe,.....
xde citer hot nak ckp,so..ni je la yg ade
 

1 comment: