Tuesday, April 6, 2010

tibe2 teringat akan peristiwa ini ^_^

sedar2 x sedar aku da last sem sudah..cam x caye je~
bkn pe,tibe2 teringat kejadian di sem 1 ..
haiii,,bende ni  b'laku masa exam ,,subjek material
ingat2,,,mmg x patut kot terjadi,,cam skema plak ayat ni
hal ini berlaku di suatu pg mase nk amek exam pn.nurshikin
citer nye cam ni..ari tu..ntah mcm mane laaaaaaaaaa
pg tu aku study...bajet study la sgt..smpai ke pg...
aku pon x sedar mcm mane bole terlelap...
sbb pg tu da la ade exam,,agak2 la derr nk tdo lewat pon..
pnyer la terkejut berok aku..bgn tdo je
taw pe gua tgk......ape lg msti la jam,nak tgk kol bape????
mmg terkejut besar la gua..ni pon sbb ade kawan gua kejutkan
time tu jam mnunjukkan 15 min lg sblom exam bermula~~~

ape lg..gua pnyer la tergesa2 masok bilek air
p siap2 kan diri ini,xkan la nk p exam pkai bj tdo kott
agak2 la derrr,,malu la teman..haa..byk plak loghat..hee
laju2 punyer laju..gua da x tgk jam..mmg da kelam kabut2 sgt2

di tambahkan lg dgn hujan plak trun dgn lebat time tuuu
hai,camne teman nak p kelas tu,da la jauh..bas plak almaklumla
dgn langkah seribu teman ke bilik peprksaan,..tanpa menoleh belakang
dgn mengangkat la kain,basah la kalo x angkat..

akhirnye,,sampai jugak teman ke bilik exam....
pnyer la malu teman mase tu..exam da bermuala.waaaaaaa
seb baek lecture baek..da mase tu
ade kosong di bhgian blkng..naseb baek la sgt2
tp time tu lecturer tgk teman derrr.
fuh,,tp keadaan teman time tu,xtaw nk ckp la
mcm budak mane ntah..haiyai,kasi malu sama teman saja.
teman segan + malu teramat..yela..1st time jd mcm ni
dah la 1st sem..hohoho

alhamdulilllah, seb baek teman dpt jwab soklan dgn baek
bkn pe,tibe2 teringat2 peristiwe ni..
malu+segan+marah pade diri pon ade
nape teman bole bt camni,.heeeeee..well


No comments:

Post a Comment